Spotdetails

Spotter Big Bol, MercedesFreak & TJ
Gespot in Nürburg, Germany
Datum 01-09-2008 10:28

Auto details

Topsnelheid 350 km/u
Acceleratie 0-100 km/u 3.70 s
Vermogen 590 pk
Koppel 830 Nm @ 4200 rpm
Gewicht 0 kg

Aantal reacties op deze spot


  1. Profile pic
    sassem-crew  - 01-09-2008 om 15:04

    oftewel hoe ziek is mijn porsche:o:bier:

    Antwoorden

  2. Profile pic
    NETHERLANDS piet  - 01-09-2008 om 15:15

    lekkere dikke porsche!!!!

    combo met ferrari,porsche(uiteraard) en lotus

    Antwoorden

  3. Profile pic
    NETHERLANDS Michael.  - 01-09-2008 om 16:17

    En een Gallardo. ;)

    Antwoorden

  4. Profile pic
    NETHERLANDS Big Bol  - 01-09-2008 om 17:11

    Overigens pas de 7e op de website als ik me niet vergis

    Antwoorden

  5. Profile pic
    BELGIUM yannick-m.  - 01-09-2008 om 19:53

    die lotus is een opel speedster

    Antwoorden

  6. Profile pic
    BartBreugel  - 05-10-2008 om 22:31

    @yannick

    Nee gewoon simpel nee

    Antwoorden

  7. Profile pic
    Kross  - 06-12-2008 om 16:03

    @ BartBreugel

    Wel gewoon simpel wel, anders is het een vauxhall. en die RUF is een verneukte 996 turbo. Gaten in de heupen en lelijk uitgezaagd gat in de bumper. hoe verneukt men de 996 turbo

    Antwoorden

  8. Profile pic
    Danone  - 06-12-2008 om 16:04

    Die lotus is een Speedster, kijk naar de achterlampen (nog net te zien) en de luchtinlaten

    Antwoorden

  9. Profile pic
    NETHERLANDS tommeskes  - 06-12-2008 om 18:08

    @mercedesfreak

    ik zie nerges een gallardo8)7

    Antwoorden

  10. Profile pic
    deVia  - 06-12-2008 om 19:52

    die gallardo staat op foto 1 op de trailer, voor de porsche...

    en het is een speedster! check maar http://mx5.web-log.nl/mijn_weblog/images/2008/07/28/008.jpg:+

    Antwoorden

  11. Profile pic
    NETHERLANDS jamie  - 10-02-2009 om 23:22

    @ deVia:
    Je bedoelt foto 2 recht boven de RUF

    Antwoorden

  12. Profile pic
    brent  - 26-02-2009 om 11:38

    dikke combo^O^

    Antwoorden

  13. Profile pic
    willem vaessen  - 03-06-2010 om 09:51

    ik heb die 996 turbo 10x liever dan die 997 gt3
    :evil:

    Antwoorden

  14. Dit is niet ok

Meer RUF 996 RTurbo spots



Gerelateerd nieuws