18 mrt 2011, 17:05
Zaterdagmiddag 12 maart kreeg ik een sms van een maatje van wie zijn ouders ook benzine in het bloed hebben. De vraag of een Porsche Cayenne Turbo (2010 model) spotwaardig is moest ik helaas met een “Nee” beantwoorden, ondanks de extreme prestaties en bizar goede rijeigenschappen. Toch willen we jullie de plaatsjes van de Cayenne niet ontnemen. Tevens is deze Cayenne in het bezit van dezelfde eigenaar als
de Audi RS5 waar we een tijdje geleden een fotoshoot mee hadden. Het was de wens van de eigenaar om de shoot te houden op dezelfde plek als van de Audi.