30 jun 2011, 11:05
Aston Martins nieuwste variant is de Virage, vorige week stond deze ook te schitteren op Salon Prive in Londen. Een week eerder werd hij ook al gespot op weg naar vermoedelijk de spectaculaire 24 uur van Le Mans. De 490 pk sterke Aston werd niet alleen als coupé vorm gespot, maar ook zijn open broer, de Volante werd gespot op weg naar Le Mans. We konden er natuurlijk op wachten en het duurde eigenlijk toch langer dan gedacht. De Virage Volante werd namelijk tegelijkertijd geïntroduceerd in Genevè maar werd tot nu toe nog nooit gespot.