25 okt 2011, 21:31
Een spannende dag vandaag voor een echte petrolhead in Studio Baarn in Baarn. Vanavond waren de opnames voor het programma "Wedden dat ik het kan!", gepresenteerd door Jeroen van der Boom dat aanstaande zaterdag 29 oktober wordt uitgezonden. Deze uitzending zit ondermeer vol met auto's waar wij op Autogespot in hart vol van hebben. Onder meer een Porsche Carrera GT, Bugatti EB 110 SS en deze Bugatti Veyron 16.4 zijn aanwezig om de weddenschap mogelijk te maken.