24 nov 2010, 15:04
In heel Nederland wordt druk gewerkt aan de wegen om deze te verbeteren of te verbreden zodat er meer verkeer over kan rijden. Tot de zomer van 2011 gaat op 30 extra plaatsen de schop in de grond. Dit leidt vaak tot ergernis bij de bestuurders maar het einddoel is natuurlijk altijd een betere weg voor de bestuurder en dat wordt vaak vergeten. Op de website
vananaarbeter.nl kan men de huidige en komende werkzaamheden in de gaten houden. Rij jij dus vaak over de A6 of A9 dan weet je dat ze daar tot in maart 2011 bezig zijn!