Eigenlijk een term die gebruikt wordt door gespierde mannen met een tanktop. Echter ook te gebruiken als je een baas bent met een McLaren P1 GTR-18.
Een P1 GTR hebben is al spierballen hebben. Deze vervolgens om laten bouwen tot een straatlegale auto is ultra grote spierballen hebben. De keuze moet niet zo moeilijk zijn als de mogelijkheid er is. Anders ben je veroordeeld tot gebruik op het circuit en wie wil dat nu als je een P1 GTR hebt. Je wilt het beste van beide werelden en dus laat je de auto ombouwen. Daarbij is de P1 GTR-18 ook nog eens iets specialer. Als de carrosserie van de GTR-18 er bekend uitziet, zou dat wel eens kunnen kloppen. Lanzante gebruikte dezelfde uiterlijke upgrades als bij Lanzante's P1 GT Long Tail-variant, wat betekent een grotere vleugel, een grotere splitter en de toevoeging van canards. Het komt allemaal neer op een geclaimde toename van 40 procent in downforce ten opzichte van de normale P1 GTR. Tel daarbij het vermogen op van meer dan 1.000 pk en je hebt een knaller van een auto. Hoe ongelofelijk gaaf dan ook om dit te mogen spotten in de nacht in Madrid!
Klik op de foto voor meer foto's van deze spot!