Gespot: Bentley Continental GT 2011

  • Emil
  • 13-03-2011 15:00
  • 3746
  • 1

Gespot: Bentley Continental GT 2011

Morgen is het alweer de laatste dag van de Geneva Motor Show en komt er een einde aan een erg interessante beurs. Een enorme hoeveelheid primeurs waren dit jaar aanwezig. Morgen hebben de gewone stervelingen nog de kans hun favoriete supercar nog te bekijken. Auto's als de Mansory Cormeum zul je in het wild bijna niet tegenkomen. De beurs was ook voor een toestroom van klanten en belangrijke mensen van merken zelf. Logisch dat er bijvoorbeeld een nieuwe Bentley Continental GT werd gespot in Genève!

Op dit moment is de nieuwe Continental GT nog een zeldzame verschijning maar zodra de productie op gang komt zal er in een stad als Londen op iedere hoek van de straat exemplaren staan. Het succesnummer van Bentley is populair geworden door de dagelijkse bruikbaarheid met daarbij de nodige portie sportiviteit. Dat straalt de coupé uit met de krachtige neus en de strak getekende zijkant. De nieuwe wagen heeft nog steeds de bekende W12 in het vooronder, alleen is hij vijftien pk krachtiger geworden. Je kunt een lange neus trekken naar menig sportwagen want met vier personen reis je, als het moet, met plus 300 km/u lachend richting iedere bestemming in Europa. Fraai aan dit exemplaar wat RobinGT wist te spotten is de groene metallic lak. Lekker klassiek. Niet iedere Continental GT zal opvallend zijn. Voor echt geweld moeten we rustig wachten tot Mansory weer met een knotsgekke bodykit komt.

Gespot: Bentley Continental GT 2011

Reacties op dit artikel


Gerelateerde spots



Gerelateerd nieuws