Chicks in Parijs

  • Ruud
  • 03-10-2008 07:42
  • 4064
  • 22

Chicks in Parijs

Chicks, dit woord staat tegenwoordig heel dicht bij het woord: auto's. Als een grote autofabrikant een reclame uitbrengt zie je altijd wel een 'chick' in de reclame voorbij komen. De special over de bijzondere wagens op de beurs van Parijs hebben jullie allemaal al gelezen natuurlijk. Als een van de weinige jongeren op de beurs konden we het niet laten om de mooie vrouwen op de gevoelige plaat te zetten.

We kwamen rond tien uur aan op de bestemming, de planning was eerder. Maar wie ooit in Parijs is geweest weet dat het verkeer één grote chaos is. Eenmaal binnen gelijk naar Lamborghini. Onderweg keken we onze ogen al uit bij Chevrolet en bij Saab. Je kon duidelijk zien dat deze autofabrikant uit Zweden komt. Bij Lamborghini was het een drukte van jewelste. Op het moment dat wij aankwamen was er een modeshow bezig voor de kledinglijn die Lambo net heeft uitgebracht. 'Collezioni Lamborghini'.




De planning was om snel naar het perscentrum te gaan om de foto's te plaatsen van de Estoque. Maar wat bleek, de WIFI lag eruit. Ze zeiden: 'five minutes'. Na anderhalf uur wachten in een hok van boven de 40 graden Celsius hadden we het wel gehad en gingen we maar de rest van de beurs bezichtigen. Gelijk maar naar Ferrari. Langs Toyota....... STOPPPP! Wat is dit nou?! Bij de kleinste auto van Toyota stonden twee vrouwen waar je, met een hoofdletter, U tegen zegt. Langs de Lexus IS-F. De vrouwen die daar stonden hadden blijkbaar meer zin in een computerspelletje dan bij de auto te staan.




Ferrari bleek toch in een andere hal te staan. Wat een pech...weer langs Toyota.



We voelden vanaf 100 meter al ogen op ons gericht. Het bleek bij Jeep vandaan te komen. Bij Citroën kon je leren om Eco te rijden. Daar werd je zeer vriendelijk geholpen door een Franse schone.



Bij Nissan even genieten van de GT-R. Nissan had een grote stand met in het midden een kleine concept car. De chick die hier bij stond was tot nu wel één van de hoogtepunten. Fiat had flink uitgepakt om de 500 te promoten. Een opblaas 500 van wel 25 meter lang waar de echte 500'tjes in stonden. Hierbij wederom vrouwen om het totaalplaatje briljant af te maken.



We hadden een tip van Luuk gehad om eens bij Alfa te gaan kijken. Wat daar stond, was de crème-de-la-crème volgens hem. Wij met een iets hardere looppas richting die stand. Alfa had goed werk gedaan, maar kon tot nu toe zeker nog niet winnen van Toyota en Nissan. Maar smaken verschillen gelukkig.



Bij Fiat hadden ze dit jaar blijkbaar gekozen voor de kleur wit. Zeker geen slechte keuze volgens ons. Abarth was ook van de partij. Wat een stoer bakkie is het toch. Daar hoort ook een stoere chick bij.



Nu toch maar naar het hotel om alles online te gooien. Maar ho maar, onderweg kwamen we nog zo veel moois tegen. Toch nog even genieten van de kleur wit van de achterkant. Bij een tuningstent vonden we ook deze twee dames in het wit. Om fris en fruitig naar huis te gaan liepen we snel nog even langs Jeep. Om de nieuwe parfum te proberen.

Reacties op dit artikel


Stem nu voor de spot van de dag