Spotdetails

Spotter WoutJan15 & Jorn v.v.
Gespot in Mildam, Netherlands
Datum 03-01-2010 18:06

Primeur! 1e op NL kenteken, en dat bij de plaatselijke ijsbaan in Mildam! Hopelijk binnenkort betere foto's, eigenaar bedankt voor uw tijd!

Auto details

Topsnelheid 250 km/u
Acceleratie 0-100 km/u 4.70 s
Vermogen 555 pk
Koppel 680 Nm @ 1500 rpm
Gewicht 2280 kg

Aantal reacties op deze spot


  1. Profile pic
    olivier s.  - 03-01-2010 om 20:47

    Woow, nice!

    Antwoorden

  2. Profile pic
    NETHERLANDS AnthonyR  - 03-01-2010 om 21:25

    Dikke bak!

    Antwoorden

  3. Profile pic
    Robiin!&Yellaby  - 03-01-2010 om 22:36

    Zalig ! ^O^
    Congratz !

    Antwoorden

  4. Profile pic
    ThoMaster  - 04-01-2010 om 09:46

    Nette plaatjes!

    Antwoorden

  5. Profile pic
    B@zzl  - 04-01-2010 om 15:38

    Vind er echt geen ruk aan...sorry!

    Antwoorden

  6. Profile pic
    bmwm5  - 04-01-2010 om 16:04

    Ik vindt hem eigenlijk helemaal niet bruut eruit zien.

    Antwoorden

  7. Profile pic
    B&J  - 04-01-2010 om 17:23

    bedoel je 1e x5 M of de eerste auto in het algemeen?

    Antwoorden

  8. Profile pic
    jorn_v_v  - 04-01-2010 om 17:28

    B&J
    de eerste X5M op NL platen :P

    Antwoorden

  9. Profile pic
    WoutJan15  - 04-01-2010 om 17:52

    @Bmwm5,
    er stond een gewone x5 naast (ook van hem), die vond ik eigenlijk mooier, maar komt ook omdat hier winterbanden onder zitten, wel 555pk onder de kap, en hij klinkt heerlijk!! ^O^

    Antwoorden

  10. Profile pic
    NETHERLANDS RammiejAudi  - 04-01-2010 om 18:08

    Nette foto's!!!^O^
    De auto doet me niet veel maarja daar kan jij natuurlijk niks aan doen xD 8)7

    Antwoorden

  11. Profile pic
    NETHERLANDS R.Arends  - 04-01-2010 om 18:10

    Sick! helemaal wat die nog meer heeft staan:O:X

    Antwoorden

  12. Profile pic
    CitroTjerk  - 05-01-2010 om 09:53

    Bij een ijsbaan? Ik had dit eerder bij een voetbalclub verwacht :+ Hopelijk blijf het bij dit exemplaar, ik vind hem echt heel lelijk. Foto's zijn wel gaaf trouwens ^O^

    Antwoorden

  13. Profile pic
    Jonas  - 07-01-2010 om 09:52

    Beter dan de X6. :)

    Antwoorden

  14. Dit is niet ok

Meer BMW X5 M E70 spots



Gerelateerd nieuws

Stem nu voor de spot van de dag