Het is zover! Autogespot wordt steeds groter en met de opkomst van de Apple iPhone is het natuurlijk niet onontkoombaar dat we aan een iPhone app moesten geloven. Na een oproep op Twitter kwamen we in contact met het bedrijf App-etiser welke de ontwikkeling van de app op zich gingen nemen.
Na een maand van ontwikkelen kunnen we melden dat versie 1.0 van de Autogespot app in de App Store staat. App-etiser heeft in onze ogen een prima app neergezet waar we in ieder geval even mee vooruit kunnen. Uiteraard hebben we nog de nodige ideeën maar met de komst van de autosalon van Genève wilden we deze app online hebben om zo iedereen snel en gemakkelijk van het laatste nieuws te voorzien. Plannen voor een Android app zitten ook in de pijplijn maar wanneer precies naar buiten komt is nog niet geheel duidelijk.




